ARG och otursdag.. :/

Guud.. va i handen idag igen och kollade på julklappar och köpte en tröja till mig själv xD (var tvungen, ville verkligen ha den) :D men iaf.. min syrra och jag går in på guldfynd och ska kolla på present till farmor och står och tittar lite på porslins sakerna som alltid brukar stå i mitten.. Vi står där och kollar men hittar inte direkt något men sen så sa Tipi:
- Den där då? (nått sånt) :P
Det va ett saltkar och ett peppar, sånna som man har salt och peppar i alltså fast det va i form av snägubbar och så va det en polkagris stång i mitten så man liksom kan bära den..
Vi står och tittar på den och kommer överens om att den skulle vara perfekt.. men vad händer då jo det kommer en annan kvinna och tar och tittar på den och tar sen den sista förpakningen som finns kvar och tänker gå och betala så ja ba NEEEEJ (tänkte högt men sa det lågt) :P Men sen kommer vi på att vi kan ju ta den som står som ett exemplar men vad händer då, jo då har den i förpackningen gått sönder så då hinner dem precis före och ta den som e exemplar, å då började det koka inom mig.. :/ va dum man får va att man inte tog exemplaret direkt och vilken OTUR man får ha.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0