Mixed up

Igår åt jag på pizza hut med Elfy, Manda och syrran, trevligt.. :P sen så handlade dem en glass på "MC" och sen åkte vi hem till Manda och så sov vi där.. åkte väll hem vid halv 1, spelade sen tennis och sitter nu och plågas av tanken att min rapport i konstruktion ska vara färdigt om lite mer än en vecka och jag fattar typ nada, ska skriva 15 -20 sidor också.. gör ju verkligen saken bättre men aja.. det fixar sig nog. xD

Lördagen:
hehe.. jag utanför British Museum, stort som attan.. :P


Så såg det ut innuti, men det här är bara en liten, liten del av museét. Man kunde liksom gå runt den saken i mitten och sen ner för trappor och sen upp m.m. xD

till vänster.


haha.. :P


Innan de hade öppnat så tog Richard (morbror) och jag en liten fika på Starbucks.. :D Första gången, och det jag tog var jätte gott, den hette chocolate cream, var typ chokladsås, mjölk och isbitar, allt mixades sen så isbitarna blev väldigt små bitar istället. ;) *mmm..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0