blablabla



Pigg och vaken e man fast man fortfarande é ledig.. :) Hade tänkt att va med i Demi's live chatt men jag räkna fel på tiden, det är inte förens kl 00.45 haha men jag tänker nog va vaken då.. :P
I alla fall, kom hem vid 4 ungefär igår.. Jag hade väldigt tur i stan  för byxorna som jag ville ha fick jag först inte på mig där jag först hittade dem och det fanns inte en större storlek heller.. så då gick vi runt till nästan alla andra HM affärer utan någon framgång.. men till slut den sista affären vi gick in på så fanns dem inte i den större storleken jag ville ha men då provade jag samma sorlek istället som innan och, vóila, jag fick på mig dem.. skumt.. :/
Aja.. nu kanske det blev lite krångligt att förstå..... haha

Så jag går väll och äter frukost nu istället.. mums.. frukost e det bästa som finns. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0