6-7 aug.


   

Halloj!
Hann inte direkt uppdatera igår.. men men..
Mormor var här igår (sov här). :P Men vid halv 1 åkte jag iväg och spelade golf med Nina (mammas kusin). Det var första gången någonsin som jag gick ut och spela på banan.. jätte roligt var det och det gick ganska bra.. för att vara första gången. xD
Sen efter att jag kommit hem och gjort mig iordning m.m. så kom Manda, syrran och Anki. Syrran och Manda åkte lite tidigare för att göra några saker.. Anki och jag mötte dem sen vid Ica. Vi åkte sen hem till Manda för att ha myskväll vid tv:n och sova där men Anki gick hem.... :( Vi hyrde 2 filmer, Hostel part ll och Wild child. Den första filmen var lite konstig och äcklig men den andra var bra. :D
Och idag har jag packat och träffat Milla ett slag.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0