The voice 09

Moi och Milla :)

Milla och Anki och "Millas pose" xD

Milla, Anki och syrran som är kamera skygg.. *grr* xD


Hallå, hallå. Igår var jag inne i stan med syrran och Anki.. vi gick på "The voice" men det var inte direkt något spännande och det var inte kul att stå nästan mitt i folkmassan där alla knuffas och har sig.. + att det började regna... :/
Vi stog stilla där i ca. 5-6 timmar.. usch! (kom dit tidigare) I alla fall Milla kom senare på kvällen och det var tänkt att hon skulle försöka tränga sig in till oss men det gick inte.. så då trängde vi oss ut till henne istället.. ;) hehe
Mamma var sen snäll och hämtade oss i stan och körde hem Milla och Anki till sig och sen åkte vi hem till oss.. :)

Sen idag har jag passat Catharina, handlat m.m. inget speciellt. :) 


Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för en rolig kväll, det lilla jag spendera med er xD



men glöm inte statoil hahhaa



P.S

Kan du skicka bilderna via mejl till mig så lägger jag upp dom på fejjan??

<33

2009-08-17 @ 16:19:23
URL: http://worthit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0