Who knew?

Håller på att rensa på vinden.. hittade faktiskt ganska roliga/intressanta saker där uppe från när man var liten m.m. xD hehe

Men lite tidigare idag så var mamma, jag och syrran i Handen och kolla på jeans, jag hittade faktiskt 2 par som var bra och snygga och dessutom på rean. xD Antligen säger jag bara, har letat efter jeans ganska länge.. ;) Men jag behöver fortfarande ett par svarta jeans.. :/ hmm.. får väll fortsätta leta. :)
Sätter i alla fall in bilder på jeansen och det jag köpte igår lite senare tror jag.. :)  När jag har fotat dem. haha


Kommentarer
Postat av: stefan

hej troll vad har hänt har du slutat att blogga<<<<.pappa

2009-07-20 @ 15:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0