In the city

(3:e gången gilt(?) :@ Internetrutan håller på att stänga ner sig hela tiden!!!!)

Idag har jag varit i stan. Jag var där med mormor och hennes vännina.. xD
Vi tog en vandring på Hallwylska museét, det var en privat bostad ända fram till 1930. Huset hade hela 40 rum! :O Dem som bodde där då, greven och grevinnan, ville att det skulle bli ett museum efter att dem dött. Så det fanns en massa olika grejer att titta på som hon samlat på, t.o.m. klänningar hon haft och jag tror faktiskt att allt som finns där nu är orginal från när dem bodde där. *spooky* haha

Iaf, efter det gick vi och åt på norrmalmstorg.. Maten var okej. Jag beställde kyckling och tydligen var det bara en kycklingfilé i buljong med några grönsaker... så vi fråga om vi kunde få lite potatis, då blev det bättre.. xD haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0