:)

Hmm.. igår var jag hos Jenny, en tjej i klassen. Hon fyllde år och vi var först tjejerna i klassen (5st inkl. mig) :P Sen, lite senare efter vi hade ätit m.m. så kom några killar från klassen.. Dem som gick sist gick ungefär kl. 1 xD Men vi tjejer sov över och vi somnade kanske vid 2...

Idag har jag bara varit hos farmor, fikade med bullar, vad annars? xD Imorgon ska jag till aftonbladet, å ge det ett nytt försök. :P

Föressten vem tycker hon Carolina af ugglas(?) är bra? :S Tycker ni hon skulle gått vidare? :/
´
Du måste kolla på den här videon, HELA... :D (Jonas Brothers, vilka annars) haha :D

Kommentarer
Postat av: Fredde

Carolina af Ugglas e skitcool. Bästa låten i hela festivalen. Helt rätt att hon e i final. Hon gör en kopia på Janis Joplin. Skitbra text e de oxå. Heja Ugglan

2009-03-11 @ 08:57:55
Postat av: Anette

Jaha okej.. :) Men jag tycker fortfarande inte om henne. xD

2009-03-11 @ 15:22:57
URL: http://lalalandmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0