hopp.. :)

Tjola hopp..! :P
Kom hem från handen c för ett tag sen. Jag var där med syrran och sen kom Mandaa ett tag. Köpte en tröja i handen från Cubus, bara 199:- :D och sen när jag kom hem.. gissa vad som hade kommit då.. JO, väskan :D Och den var nästan som jag tänkt mig bara lite större än vad jag trodde och inte lika guldig som jag trott men det gör inget den var lika snygg ändå. xD Så den ska jag behålla. :D Äntligen lite nytt i garderoben.. hehe

       
                                                                                                                     (Så ser färgen ut egentligen, på det guldiga..) :)

Och ikväll ska jag sen ta och åka till Manda å träffa Elfy, Syrran (xD) och Anki tror jag.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0