Blixtrar och dunder, magiska under.

Värst vad det blixtra igår. Eftersom pappa bor högt upp så har man utsikt väldigt långt bort. Man såg då borta i horisonten alla blixtrar som lös upp himlen. Som tur var kom inte åskan så nära så när jag gick och la mig så somnade jag ganska snabbt. ;) Det är nästan alltid så att det ska börja åska och blixtra på kvällen. Det skulle va mycket bättre på dagen för då ska man inte sova plus att man kan då sitta och titta på ovädret istället och beundra det... :P
Imorgon åker mamma, Catharina, Tipi och jag iväg till vimmerby. Vet inte riktigt när jag kommer hem, antingen på tisdag eller onsdag.
Nu ska jag ta och göra mig i ordning för att syrran (Tipi) och jag ska åka till mormor och hämta hennes solbrillor som hon glömde där i fredags. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0