Back on track, I guess.

Jaha, då tar jag väll och provar det här på nytt.. :P Nu har man kommit i ordning och internet funkar m.m. så aa... tänkte inte direkt skriva en sammanfattning om vad som hänt dem senaste månaderna, det orkar jag inte. ;D haha Det kommer väll bara bli det vanliga å så.. jag känner att jag vill börja "skriva av" mig lite.. :) hehe
Fast en sak måste jag berätta, Nick Jonas har släppt sitt album (2 februari). Alla låtar är jättebra så ta och kolla in dem!! :D
Snart så kommer väll pappa i alla fall, ska åka och spela tennis... som vanligt. :P kul, kul. :)
En sak vore bra, att snön kunde försvinna och temperaturen stiga.. vill h sommar nu, det räcker med vinter för min del.
För övrigt så hade jag prov idag, kemi. Gick väll sisådär tror jag men får hoppas på det bästa. ;)
Nu ska jag nog ta och äta något innan pappa kommer. bye bye typ. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0