Mixed up




Hallu. :)
Har inte uppdaterat för jag har haft annat för mig. ;) Men i alla fall...
I torsdags var vi på Ikea igen och handlade dem andra sakerna syrran och jag hade bstämt att vi ville införskaffa till våra rum. Det blev förvarings hyllan eller vad man ska kalla det och ljus samt en skål till dem. Syrran hittade även en bänk och lite annat till hennes rum.
I fredags kom Sofia hit, hon bor vanligtvis i Norrtälje så det är inte så ofta man ser henne, så det var på tiden. :D Men tidigare på dan så var syrran och jag duktiga och satte ihop min hylla och hennes bänk (mest jag som satte ihop dem haha xD)
I lördags så kommer jag inte riktigt ihåg exakt vad vi gjorde med Sofia här men kul hade vi. haha På kvällen kollade vi på film iaf, på tv:n och så åt vi fruktsallad till efterätt.
Idag så åkte Sofia hem eller rättare sagt till sin skola i Linköping. :( Men våran "låtsasfarfar", Sören har varit här idag och hjälpt syrran och jag att sätta upp min spegel och hennes hyllor. Vi fikade även med goda vaniljmunkar m.m. :P Gott. :]
Och nu sitter jag och försöker knåpa ihop nått på mitt arbete som jag tänkte lämna in på tisdag. Jag ska skriva om en fotograf och jag har bestämt mig att skriva om Clark Little. Han tar jätte fina bilder (ovan), väldigt annorlunda ifrån vad man brukar se.
Oj, nu blev det mycket text men aja.. ni kanske inte orkar läsa hit. haha då får ni skylla er själva... :P ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0