Mmm

Jaha, ännu en dag har gått förbi. Orkar inte skriva något om valet som nästan alla andra gör utan jag kan säga att igår bakade jag nästan världens godaste och perfektaste chokladrutor kl 8 på kvällen. haha Dem blev verkligen supergoda, trodde jag skulle misslyckas men icke. :D
Jag har även varit duktig och gjort färdigt en uppgift samt läst i samhällskunskap boken. Nu är det bara fysiken som behövs pluggas på denna vecka men det orkar jag inte nu. Känner att jag håller på att somna. Tycker att jag har ganska bra koll ändå i fysiken så jag känner inte direkt någon panik över det som jag annars brukar göra... :D


Kommentarer
Postat av: Mamma Carro

Kakorna e slut.. vill gärna få påfyllning :-)

2010-09-26 @ 08:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0