23, 21, 22.

Har äntligen kommit igång med mitt arbete i jämlikhet. Känns bra. :) Blir nog bara det jag gör idag.

I fredags så gick jag ut i alla fall. Det var Syrran, Johanna, Cassandra och hennes pojkvän + vänner som var med. Vi kom dit nästan först, det kanske bara var 5 andra där (som inte var anställda). Det var väll inte förens 1-2 timmar senare som det var fullt med folk. :) Men det var helt okej, vi dansade för det mesta samt satt och prata.

Igår var jag i Handen C. och köpe ett par likadana skor som jag köpte förra året. Gillar dem så mycket plus att det beövdes ett par nya, de jag har nu är lite mer åt det gula hållet. ;) Senare på kvällen vart det bio med Amanda, Angelika och syrran. Det vart Meet the parents: Little fockers. Den var helt okej, för det mesta ganska rolig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0