Äntligen

Idag vart det ett besök på biblan för att kika efter en bok till min kurs, men den fanns inte då någon reserverat den. Men har hållit utkik efter den boken ett tag nu och vet att den snart varit reserverad i en vecka så förhoppningsvis kanske dem ställer ut den på hyllan om inte den personen hämtar den snart... :) Efter detta vart det en sväng till centrum, precis bredvid. Där hittade jag äntligen ett par skor, som jag letat... I några månader har jag letat och letat men inte hittat några bra, men nu.. :P Det blev även ett par vanliga svarta byxor/jeans då de jag har inte längre är svarta.. hehe

Och det är exakt en vecka kvar tills Britney och Joe kommer hit för att uppträda i Globen!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D
ÄNTLIGEN.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0