Bild

Hejsan svejsan! :)
Kom hem vid halv 5 ungefär efter 4 timmar i skolan, men det känns som evigheter eftersom den sista lektionen är 2 och en halv timme.. :/ (bild) Fast jag blev klar med min "skrapgrej" :) 
 Alltså det är en svart yta på en bit kartong typ man gör sen ett motiv på det och sen skrapar man "fram" det så det blir vitt/silvrigt där man skrpar. Jag ritade en katt, men jag blev inte så nöjd med slutresultatet.. :/
aja den blev färdig iaf och nästa gång ska jag göra en kopp/mugg i lera som man sen får ta hem.. :) Det är bra då har man en present man kan ge till någon. xD

Kommentarer
Postat av: KAJSA

men fan vad ni får göra roliga grejer! vi gör bara astråkigasaker, -.-'

2009-03-06 @ 19:15:51
URL: http://kajsahannele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0