Äntligen.

Gud vad sköönt, nu har jag blivit färdig med min utvärdering av min träningsperiod som vi haft i idrotten. Har haft lite smått pnik över den, vad jag ska skriva å så men det har väll gått bra så jag hoppas jag får godkänt i alla fall. Den ska inte vara inne förens imorgon men jag skickade den nu så jag slipper tänka på den. ;)
Imorgon ska jag till grannen, Emma och äta middag. Amanda ska nog också med. :) Det blir nog trevligt. Ska gymma morgon också, efter skolan. Skulle vela gått på ett "zumba" pass men det var fullt så jag kan ju hoppas att det finns plats nästa gång, nästa söndag. Bokar i så fall det imorgon. :) Det låter verkligen spännande, har aldrig prövat det så det ska bli kul första gången jag gör det.
Ne nu måste jag gå och sova, hade egentligen behövt vara i säng tidigare men vad ska man göra. Måste ju bli färdig med uppgiften man har. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0