Berlin

Kom hem från berlin i förrgår, landade vid halv 12 på natten. Låg inte i sängen förens kl 1 och klev upp halv 7... Snacka om att jag är trött nu. Kommer vara det i ungefär en vecka, brukar bli så när jag sovit för lite. ;)
Imorgon ska jag till mormor med syrran och äta middag och umgås. Ska kanske gymma också. Det har jag ju inte gjort denna vecka förutom en gång igår. Åkte till Berlin i måndags. Men jag har fått ganska mycket "träning" när jag vart där ändå, gått VÄLDIGT mycket. minst ca 15-20000 steg varje dag. 
I alla fall, här är några bilder därfifrån. :]

Utsikt från hotellrummet.


Så här såg det ut på kvällen/natten.

Alexanderplatz


En Trabant

En del av berlin muren

Kolla "taket" på den här byggnaden, arkitekturen i Berlin på vissa ställen är verkligen något speciellt.






Första gången jag klev på och av planet direkt utifrån... Inga bra bilder men lite "roliga". ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0