Kaos!

Usch, nu är det snööö kaos. Bussarna är inställda så man kommer inte till skolan, jag skulle kunna gå men nej det känns inte så nödvändigt när man bara har 2 lektioner och jag tror att jag i så fall kommer vara den enda där.. (nästan i alla fall). Har även hört att skolan bredvid är stängd och de planerar att kanske stänga min skola också.. så jag stannar nog hemma och pluggar lite :)
Imorgon bär det av ut på vattnet, ska åka på kryssning. Ska bli spännande, första gången som jag åker på kryssning. Tur att det ska vara fint väder imorgon och på söndag när man är ute till sjöss. :)

Så här ser det ut idag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en riktigt fin sjöresa och mycket rolgt. Kram Mormor

2011-02-11 @ 16:56:27
Postat av: Anette

Ja det blir det säkert. :D kram kram

2011-02-11 @ 22:32:38
URL: http://lalalandmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0