Även kallad "Snuffis"... xD



Haha, han har sina konstiga sätt att ligga på... xD

Första dan i skolan idag, började 10 och slutade 11. Vi gock bara igenom schemat och kollade så att våra skåp såg okej ut.. Aja, imorgon börjar allvaret. ;/ Upp halv 7 ungefär. Efter det så gick jag i alla fall till handen, i regnet och köpte ett lås att ha till mitt skåp i skolan... och efter det tog jag bussen hem.
Sen när jag kliver innanfär dörren vem é de då som sitter i trappen, jo Znobben.. :D hehe Världen goaste, snällaste, finaste (o.s.v. ;)) katt!!! Och eftersom han nästan alltid är på myshumör så mös vi en stund i soffan.. :P haha och nu sitter jag här och lyssnar på musik. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0