The last song

Postern för The last song har äntligen kommit ut, och jag gillar den! :D Ganska dramatisk och väldigt spännande. Så det är bara att hoppas på att den kommer ut på bio här i april nästa år! :P


För övrigt så är jag hos pappa nu och väntar på maten. xD Slutade 1 vilket var första gången på väldigt länge. Igår var det julbord  i skolan och det var väll sisådär (?), prinskorvarna var kalla/ljumna, men annars var det väll okej. :) Men det är en sak jag inte riktigt förstår varför det serveras julmat nu och inte nästa vecka istället eftersom då är det närmare jul. ;) Föressten när slutar ni (dem få läsare jag har :P) nu innan jullovet? Jag slutar den 22, Jippie!!! (inte)
Aja, ska ta och göra något annat nu, så ha det bra så länge.
Oj föressten, vet ni vad jag kom på. Det är lite mer än ett år sen jag började blogga. :) Den 28 november för att vara exakt. :P hehe Trodde inte jag skulle hålla på så här länge.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0