Hemma, teckning, rita..

Tjena, tjena!
 
Har just blivit färdig med att städa övervåningen med typ hjälp av mamma, jätte roligt, INTE xD me ndet måste ju göras ibland. ;) Jag har dåra stannat hemma idag eftersom jag inte är helt frisk, lite snuva kvar men jag ska till skolan imrgon, det måste jag, får inte missa bilden :/ Eftersom jag redan missat dem 3 ggr innan.. hmm.. får se vad vi ska göra då, jag gillar mest att rita med blyerts, grå/svart/vitt :) ni kanske kan få se en avbildning jag gjorde för ett litet tag sen (förra året i november) :P men ändå.. Då har ni kanske nått att se fram emot xD Om ni tycker den är bra vill säga.. men jag tycker den är ganska bra iaf.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0