Miley Cyrus - Someday :D

Hopp.. ska snart åka till "sången" xD och sen vidare till tennisen, fast ska inte åka förrens 4 så ett lite tag till kan ja lyssna på "la musica". :D

I skolan hände det inte så mycket förutom att jag fick sluta tidigare, hade ingen matte så gjorde då det jag skulle göra på svenskan på rasten istället :) kom hem vid 1 kanske..
Hehe, föressten visste ni det finns en yoghurt med chokladbitar i.. fasktiskt helt okej, smakar bättre än vad det låter, man måste ju testa något nytt liksom och jag äääääälskar choklad, verkligen äälskar.. xD

Har inte så mycket annat att skriva så här kommer ännu en av alla låtar som har etsat sig fast på min hjärna.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0