Snabbgenomgång..

hej på er..! Nu e ja hos mamma så nu kan jag lägga upp bilder å så.. Blir en lite snabbgenomgång av det som hänt under dagarna jag inte uppdaterat. ;) 

Fredag: Åkte till Manda och hade det mysigt där med Emelie, Tipi, Anki och Manda.. Vi sov sen över.

Lördag: Vi klev upp 09.30 ungefär och gav oss iväg vid 11 för att ta bussen, (lr aa.. bussar) till nacka forum.. Vi gick sen runt där till halv 5 ungefär.. Men allt jag hitta va ett skärp (bild nedan). Syrran och jag åkte då hem till pappa och gjorde inte så mycket mer tror ja.

Söndag: Va med syrran, Manda och Anki. Kmr inte riktigt ihåg vad vi gjorde.. :/

Måndag: Kmr inte ihåg, antagligen med Manda.. :S (världens sämsta minne)

Tisdag: Va hemma hos Emelie med Manda och syrran. Hade det trevligt, vi snacka och sjöng xD Vi bakade också en kladdkaka och åt upp hela. hehe :D gott va det iaf. :)

Idag: Kmr inte göra så mkt än att va hemma å ta de lugnt tror jag :) får se vad som händer ;)

Här kommer iaf lite bilder:
Från förut, när jag va i handen.., en bilden lite suddig, men man har ju inte världens bästa kamera å så.. :/ :)

    

Från Nacka forum, Zara:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0