Nitar och peace

Hej, hej! Lyssnar på musik och surfar runt på lite intenet affärer, letar efter skärp och armband med nitar och armband lr så med peacemärke.. :) Nån som har ett tips på affär eller så, hör gärna av er :P skulle bli så glad! :D Har hittat ett ställe med några armband jag skulle vela ha men dem va lite för dyra, 895:-  :O för ett par armband lixom.. :/

Har också haft ett prov i rit teknik och ett läxförhör i matte, gick faktiskt bra på båda tror jag. Det som jag verkligen inte längtar efter är nästa vecka, då har jag 4 prov.. :O Får man ens ha så många.. :/  


 
 Hittade det här också. (med peacemärket) :)

Peace! :P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det finns skärp med nitar det så syrran din i jag i NAcka forum..... på REA

2009-01-21 @ 23:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0