ute och far

Håller just nu på att packa och lyssna på musik. :D Har glömt och säga att imorgon ska jag ut och segla med.. *ba ba bam* xD Manda, Anki, syrran, morbror och pappa. Vi kommer vara ute till på måndag mest troligen för på tisdag kommer det vara dåligt väder. Så jag kommer nog inte blogga.. kanske ett litet inlägg från mobilen någon dag. :)

I alla fall, idag var jag med syrran i Nacka forum för att leta efter bikini men jag hittade ingen.. :/ istället hittade jag en tröja från Gina tricot, ett linne och 4 par trosor från New Yorker. :)

Nu ska jag ta och fortsätta packa m.m.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar du jonas brothers? niley? miley cyrus kanske?

kolla in thejbrothers.blogg.se

2009-07-07 @ 15:16:07
URL: http://thejbrothers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0