Ute

Halloj! :) Ska nog snart ta och hoppa i säng, för imorgon planerar jag att gå upp vid 8 ungefär och ta en jogging-/gå tur med syrran.. hehe får se hur det blir med det. Men efter det ska jag i alla fall åka moppe till mormor för att vattna hennes blommor, det behövs nog eftersom att mormor är bortrest, snäll som jag é. xD 

Men idag var jag i handen med syrran för att möta Sofia, en barndomsvän .Vi har väll känt varandra enda sen hon föddes, ca. 15 år. :) Vi tog en fika, glass och snacka lite.. Hon åkte sen vidare till hennes kille medan syrran och jag kollade runt i Handen och tänka sig jag hittade faktiskt ett par jeans shorts och ett armband. :) Lägger väll upp bilder imorgon eller nått. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0