sol och bad :)


Anki i vattnet.. xD


Ankis och min skugga.. :P


Moi..


Drevan

Ännu en dag med fint väder. Jag har då spenderat dagen med Anki. Vi satt först och sola på deras baksida ett slag.. men det blev så varmt så vi cykla ner till raman... där mötte jag Catharina (lillesyrran, 4 år xD) Hon och hennes "dagmamme kompisar" stod då och var våran publik när Anki bada och jag doppade fötterna.. dem skratta och hade sig för Anki gjorde roliga grejer i vattnet.. haha  xD Iaf, det var faktiskt varmt i vattnet, blev lite förvånad :O
Vi cykla sen vidare till drevan där Anki kände på vattnet.. hon tyckte det var ganska varmt det också.. :) Vi stannade inte där så länge utan cyklade förbi mamma på tillbaka vägen för att dricka lite och vila.. :P Sen bar det av hem till Anki igen och där stanna jag inte så länge för jag skulle hem och äta.. Och nu ska jag höra av mig till Anki för att se om vi ska göra nått med Manda också. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0