NEEEEJ

NEEEEJ, VAD ÄR DET HÄR!! Vi i eruopa får vänta.. vet ens inte hur länge jag måste vänta. :( (kolla på videon) ;)




För övrigt så har jag glömt å skriva att jag skulle till tom tits idag.. (någon som varit där?) Lite dålig informering skolan  har asså.. DEt enda vi hade fått reda på var att vi skulle samlas i skolan kl 8.. När vi väl är där kl. 8 så går tiden och kl. blir 8.10, jaha vart är lärarna då tänker man.. Inga lärare inom synhåll. Sen så är det några i en annan klass som ser på anslagstavlan (som man kan skymta bakom en trapp) att vi (eleverna) ska åka till tom tits själva och möta lärarna där.. Aja allt gick bra i alla fall å komma dit, bara väldigt kallt om tårna. :P

Ska nu fortsätta skriva på mitt idrottsarbete. Hej svej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0