plugg, pluggar, pluggat.

God kväll. :)
Dålig uppdatering för att vi har inget internet direkt... Egentligen har vi det men det är tillfälligt så aa det kommer nog inte bli så bra uppdaterat här på ett tag, inte varje dag i alla fall på ca. 2 veckor..
Men idag hade jag fysik prov, tror det gick ganska bra.. :) Får se. :P Imorgon har jag uppsatsskrivning i svenska och så är det en massa annat som ska vara färdigt, det mesta av det till nästa vecka, t.ex. TUF, design, engelska, svenska o.s.v.
Aja det är väll bara att sätta igång... med det jag kan göra. ;( Satt kvar i skolan i 2 och en halv timme bara för att  jag inte kan göra det jag behöver hemma. Det tycker jag är lite dåligt, att man måste sitta kvar efter skoltid, i skolan. Det räcker väll med att man måste plugga.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0