Wiie :P

Jaha.. Godkväll.. :)
Nu har vi bredband igen. :D Så nu sitter jag och kikar runt lite på dem sidor jag inte kunnat besöka under dessa veckor för att hänga med i svängarna.. ;) T.ex. Nick Jonas (från jonas brothers) "is going solo" (not), han kommer att släppa en skiva med hans lilla "nya" band som kallas "Nick Jonas and the administration". :D Hans första singel kommer att heta "Who I am" :D Ta och lyssna här nedanför, sååååååå bra! :D (såklart)
Preview

Sen har trailern till "The last song" kommit ut med Miley cyrus i huvud rollen!!! ahhhh.. jag dööör, vill se den nu!! haha :P
....Och så har Demi släppt en musikvideo för Remember December, som bilderna på min header är ifrån.. ;D

Förra lördagen var jag och kolla på New moon med syrran, Angelika, Johanna och hennes kompis Monika. Vet inte riktígt vad jag ska säga om den, den var inte dålig! Men aa..... jag vet inte.. :/ :)
Annars går det bra, vi har flyttat till det nya huset och börjar få lite ordning, men det tar sin lilla tid. ;) Herregud, det är inte förns nu (nöästan) som man upptäcker hur mycket saker man har egentligen. haha
Nu ska jag ta och titta på tv ett tag med pappa, så ha det så bra så länge. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0