Today, tomorrow, the day after tomorrow.


Halloj!
Idag har det vart en ganska lugn dag, tiden gick ganska snabbt. :) På svenskan tittade vi färdigt på en film, Seven. Den var ganska bra men lite äcklig...  Handlar om de 7 dödsynderna som vi håller på att snacka om på svenskan.
Och imorgon har jag bara ett prov på morgonen, 8.15 - 9.00 sen en till lektion *trumvirvel* 12.40 och nästa vecka kommer jag ha lååånga håltimmar också.. :/
Men, men.. nu ska jag ta och svara på frågor från "Tuffen" (TUF).. :) Och plugga till kemi prov imorgon och till fysik prov på fredag. Usch! Fysik gillar jag inte, men kemin har blivit helt okej för läraren är bra. :)
P.s. La in en liten bild från när Jojjo gjorde "rosettfisyren" på mig.. xD


Kommentarer
Postat av: KAJSA

åååhh vad fint! :D

vad söt du var i den!

2009-09-23 @ 20:54:01
URL: http://kajsahannele.blogg.se/
Postat av: Camilla

AAAAAWESOME med stort A ;)

2009-09-23 @ 21:25:15
URL: http://worthit.devote.se
Postat av: Therese

Visst var hon! skit söt, hon vägrar inse det! :O <3

2009-09-24 @ 16:54:20
Postat av: Anonym

Taaaaaaack! :D <3<3<3

2009-09-28 @ 19:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0