Cloudy and cold day, go away.



Tog dem här för bara några minuter sen.. :P
Hallo.. :)
Idag var det en ganska lugn dag, bara 3 lektioner, men det var TUF, fysik och matte så ganska mycket fick hjärnan jobba i alla fall.. ;) Och jag fick tillbaka mitt fysik prov jag gjorde i fredags, jag fick G. :D hehe Bättre än jag trodde i alla fall.. ;) Så jag är nöjd. :)
Nu har jag precis gjort färdigt ett litet arbete om uthållighet.. ska in i morgon på idrotten och vi ska ha orientering... och det är det enda jag har imorgon men jag får se, kanske stannar kvar ett tag efter för att göra färdigt lite grejer som jag bara kan göra där, det är dåligt tycker jag.. :S men men... inte så mycket jag kan göra åt de. :|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0