Moonlight


Skola, skola och ännu mer skola... Har inte hänt så mycket annat. ;)
Men i förrgår när jag skulle lägga mig så lös månen ganska fint och då lånade jag mammas kamera och fotade den.. Blev inte riktigt som jag tänkt mig, man ser bara månen och det var faktsikt träd på sidorna men det beror på att jag skulle haft en annan inställning men jag vet inte riktigt vilken/vilka än.. men jag får prova mig fram och kika i böcker så ska det nog till slut bli som jag vill.. ;D
Ne, nu ska jag ta och räkna lite matte tror jag, ligger redan efter.. :/ Det måste gå snabbt som tusan nu, ska räkna ungefär en sida varje dag i matten... aja ska inte klaga..
"See ya".. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0