Spring

JB - World war 3

Demi - Remember december

Hejsan, sitter och käkar en banan för att få lite energi och självklart så sitter ja och lyssnar på musik också, remixer på olika låtar från, http://www.youtube.com/user/konflict5206. ;D

Idag var jag hos tandläkaren och jag hade inga hål hon tog bara bort tandsten. :) Det var inte direkt så behagligt, kändes som att tänderna skulle lossna.. :/ Men det gjorde dem såklart inte. ;)
Och idag på idrotten gick, jogga och sprang jag 1,2 km. Först gick jag ett var på löpar banan (400m) sen jogga jag ett var och sen sprang jag ett varv... :) hehe inte van vid det inte, pulsen var kanske uppe i 200 tillslut... :P haha
Men snart börjar tennisen, kl. 6 och pappa hämtar mig vid halv 6 ungefär. :) Då blir det ännu mer träning. Kommer bli så varje vecka nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0