Aj

Tänkte väll ta och skriva något... ;) ...Det var en vecka sen jag klippte mig. Det blev mycket kortare än vad jag tänkt mig men nu har jag väll vant mig lite. :| Jag färgade och slingade håret också, det är jag nöjd med. :D

Och nu är det sista veckan på jobbet och självklart så har jag gjort mig illa idag. Jag har förmodligen sträckt någon muskel i vaderna så nu gör det ont i båda benen samt knäet (lite), värst i den vänstra vaden. Aja, jag hoppas att det går över snart, helst till imorgon. men det tror jag inte. ;(

Här ser ni hur håret blev, inte så mycket skillnad. Lite rödare med blonda slingor i. :) Syrran har även hon slingat sitt hår, fast bara ljusare. :)

Så här långt hade jag innan... :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0