:)

Hallå, nu var det ett bra tag sen sist och mycket har hänt sedan dess. Såklart så har det vart mycket i skolan å så. Mamma har även fyllt år, i måndags på lucia :) Har även vart och tittat på lillesyrrans "lussefirande". Mycket roligt att se då de är en massa småbarn som sjunger. Ur gulligt. :) I framtiden då, jo på lördag fyller Kajsa år!!!! Hela 18 bast. Då ska vi nog gå ut någonstans och fira. Får se vart det blir. :) Det blir nog roligt även fast syrran inte kommer med eftersom hon just nu bor på sin skola. Om en vecka är det även jullov. Kommer bli super skönt och det är verkligen välbehövligt. Med detta sagt tänkte jag nog avsluta, ska snart gå och lägga mig då jag känner att jag behöver mina timmars sömn. ;) så jag orkar hålla mig vaken i skolan.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0