Every part of me

Har precis duschat och ska snart ta och platta håret. :) Syrran och jag ska iväg vid 5 ungefär och äta ute med pappa. Han fyllde år i onsdags så Grattis! :D ♥ Vi kommer att äta på en kina restaurang i närheten som har supergod friterad kyckling. De gör dem godaste av alla ggr jag smakat dem på olika restauranger. :P
Sen senare ikväll ska jag in till "stora staden" och gå på bio med syrran och Manda. Vi har köpt biljetter till Eclipse , har ännu inte kunnat se den. Men nu är det dags. ;) Måna tycker den verkar vara den bästa av de tre som släppts. :)
Igår efter jobbet var jag, syrran och Daniella (en annan sommarjobbare där jag jobbar) förbi Handen och jag köpte då en skjorta för 50 spänn! :O Jag hittade även en ring och 2 halsband.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0