Review.

Jaha.. Nu tänkte jag väll ta och uppdatera lite... ;)
- Förra fredagen kom vi hem från segligen. Vi var ute från den 3:e till den 9:e. :D Vi hade det supermysigt förutom att jag inte gillar överhuvudtaget när båten lutar så det känns som att den ska tippa... (även fast ja vet att den inte kommer att göra det).
- I måndags började jag att jobba på mitt sommarjobb jag fått. Det är på ett dagis i närheten av både pappa och mamma. :) Det är väll helt okej, ibland jobbigt och tråkigt men barnen är roliga, för det mesta... :P Jobbar från 9-14 i fyra veckor, tre veckor kvar
Från seglingen:

Vi påbörjar vår vandring på ön Öja (Landsort). *phu...*



Manda, Tipi (syrran), pappa och jag.


Något militärt som fanns på andra sidan ön. :)





Och det här är den sista solnedgångens utveckling vi såg... Lite coolt faktiskt, speciellt i slutet ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0