Kommer inte på någon rubrik...

Här kommer en liten summering av vad som har hänt sedan sist...
Från den 20-23 juni var vi (jag och syrran) hos Sofia. Vi solade och gjorde en massa andra roliga saker. Vi hade det ytterst roligt. haha :P
Den 25-27 var syrran och jag på Mandas landställe ute på muskö. Vi firade midsommar där med ungefär 35 andra personer. :P Mest personer från hennes släkt samt vänner till dem. Har tyvärr inga bilder men kanske får tag på några senare. :)

Inte värdens snyggaste bild men har inte så många att välja på... :| Min mobil vill inte koppla sig till datan, tog bilder med den också. I alla fall...
...Jag, Sofia och syrran.

En fin solnedgång bakom träden sista kvällen hos Fia.

Nu sitter jag hemma själv, syrran jobbar denna vecka. Får se vad jag hittar på då... :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0