Eclipse


Den oficiella postern för Eclipse, den tredje filmen i serien. :) Filmen kommer ut på bio den 30 juni. Längtar. :) Har ju läst alla böckerna men film tycker jag nästan är bättre (ibland), det gör att man får en bild framför sig, inte en bild hjärnan hittar på gjord av det man läst i boken. ;)

För övrigt så har skoldagen inte varit så meningsfull, kom dit, skrev en svenska uppsats sen typ 3 timmar håltimme, sen design och till slut foto, där jag inte hade så mycket att göra så jag kunde gå hem tidigare. :) Men jag kom i alla fall på vad jag skulle göra på den sista uppgiften i fotokursen... kanske lägger upp slutresultaten sen, om jag blir nöjd. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0