This and that

Miley Cyrus - When I look at you live, American Idol. :) 


God för/eftermiddag. :) Dagarna som gått har spenderats i skolan, hemma, tennishallen och stan med Milla. :D Igår fick jag reda på att THE LAST SONG kommer att gå på bio här den 7 maj!!!!!! :D Woho, det är bara lite tråkigt att man mste vänta så länge, när man redan har gjort det.. :/ :) 
Aja, just nu har Catharina en kompis här och dem springer runt och leker kurragömma. Det är så roligt att se, de gömmer sig på så enkla ställen. Men fortfarande tycker de att det är så roligt, om det vore så lätt nu. Att ha så roligt av att bara leka kurragömma. :P
Men snart ska syrran och jag åka till Handen i alla fall, behöver kolla på ett par vårskor. Har spanat in ett par på Din sko, men jag vet inte riktigt om jag ska köpa dem. :) Får se vad som händer. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0