Yesterday

Här kommer då bider på det jag köpte igår. Inga bra, men det är svårt att ta på sig själv så det får duga. :] Fast jag fick hjälp av Manda på den första bilden. ;)
 
Blazern/kavajen och linnet.

Koftan

För övrigt så har jag idag inte gjort så mycket. Slappat, kollat på tv å så även kollat runt på ikeas hemsida på saker jag behöver till rummet. Hittat 3 saker, en hylla som förvaringsutrymme och en spegel samt en liten "hörnhylla" som jag kan ha en högtalare på.
Imorgon ska vi kanske åka och köpa det, vi får se vad som blir planerat... :D Jag ska även klippa mig imorgon, kan vara dags. hahah Sist jag satt i en frisörstol var för lite mer än ett år sen.. :S inte bra. Känner mig definivt redo för en liten förnyelse i alla fall.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0