Sista dagen.

Imorgon ska jag, syrran och mamma till banken sen ska vi till Forum nacka för att kika runt lite där och så möter vi Nina där och äter någon god lunch m.m. :D
Det här blir nog det sista inlägget som 17-åring. Med det firar jag med att lägga in detta... :) En liten outfit som gärna skulle få hänga i min garderob. Men vissa saker svider lite fööör mycket i plånboken om det skulle va så att jag köpte dem. ;)

Untitled

Untitled by netzz featuring stretch jeans
Tsumori Chisato / Silk Crepe Blouse, $850
Super Stretch Skinny, $15
Damisi Boots, $250
Alex Monroe Ruthenium-plated sterling silver crow feather ring, $290
Lori Bonn 'Graphite' Cushion Ring, $94
Low Luv x Erin Wasson Double Finger Ring, $68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0