Looking back och "flash forward"


Pluggar lite engelska och lyssnar på musik. :)
Vad har hänt sedan sist, jo jag kan berätta att jag (och syrran) börjat gymma. Känns mycket bra, det behövs verkligen. :P  Måste få upp styrka och konditionen. Jag har även haft en massa inlämningar och ett fysikprov den 23 sep. och jag är superglad för jag klarade det provet. :D
Vad som hända skall är att på torsdag är det 2 prov, engelska och fysik... Ska även gå och se Joe Labero på hamburgerburs den dagen. Ska bli jätte spännande. :D På fredag ska en inlämningsuppg. in och på lördag ska jag nog till mormor. Där emellan blir det väll ännu mer skola ch trååk, för syrran bor på hennes skola den här veckan så då blir man själv ganska mycket.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0