Simple

Lite roligt, jag upptäckte att i förra "collaget" så hade jag med ett par skor/boots som jag tyckte va snygga, med kedjor bak i hälarna. Såg precis att jag har köpt för kanske två veckor sen snudd på likadana, det är bara två saker som skiljer dem åt. Mina har inga spännen på insidan av skon, mina har nitar framme på rämmen istället för ingenting... Tänkte inte alls på detta när jag köpte dem. :]
Idag är det ju även 10/10-10. :) Snart kommer det inte bli något sådant mer, 12/12-12 blir ju sista eftersom det inte finns någon månad 13... ;)
Untitled

Untitled by netzz featuring a black sweater
High-waisted leather shorts, $320
Surface to air buckle ankle boots, 2.190 DKK
Double Rose 2-Finger Ring, $9.99
SLRing, $9.99
Pamela Love Obsidian Arrowhead Ring, 445 GBP
Double Finger Cross Ring - Shop All, $26
Jordan Knit Sweater Black - Weekday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0