Complicated

Sitter och pluggar lite matte medan syrran och mamma är ute en sväng för att kika lite på Jysk. :) Lillesyrran stannade hemma med mig och lovade att hon skulle vara snäll. hehe Super söt.
Idag kommer mormor och Richard (morbror) hit på middag, tacos. Spännande. :P
Ne ska ta tag i matten nu istället så jag inte ligger efter. Skumt, har varit på varenda matte lektion ändå ligger jag efter med flera sidor. (har jobbat så gott jag kan på lektionerna). Det går för fort helt enkelt! Stress hit, stress dit.


Kommentarer
Postat av: Tova

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 11:02:49
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0