Home sweet home

Nu är jag hemma, mycket skönt. Borta bra, men hemma bäst. ;) Det har varit spännande och roligt eftersom det var första gången jag var på kryssning. :) När vi kom ombord gick vi till respektive hytt för att fixa å så. Sen gick vi och åt god mat efter det satte vi oss i en bar där det var live musik. :) Vi satt där ett tag men tröttnade sedan så då gick vi och kollade lite där man kunde sjunga kareoke. Sedan vandrade vi vidare till det stora dansgolvet där vi satt runtom och snacka samt titta på de som dansa. :P Blev inte alltförsent ändå, vilket var bra eftersom jag har skola imorgon. :/
Idag hände inte så mycket, åt frukost och lunch såklart samt shoppade lite i taxfreen. Kom tillbaka till hamnen vid halv 4 ungefär. :)

hehe, detta är vad jag ha de på mig. :) Kunde inte ta någon bättre bild.

Detta var det man vaknade upp till :D

Så här såg det ut på vattnet, nästan överallt.

Gick även ut på däck för att nyfiket kika runt lite. :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad glad jag blir när jag hör att det en lyckad och rolig kryssning. Kram Mormor

2011-02-14 @ 16:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0